Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk

  • masa pelepasan:2024-03-29 13:33:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:202
  • Penerangan pantas:

    Tepi Sungai,Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika

Kandungan artikel

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.

Selepas lif berhenti dan tidak membuka pintu, jika and a terperangkap dalam kereta lif dan menghadapi situasi ini, anda mesti tetap tenang kerana lif adalah peralatan pengangkutan yang dewasa dan selamat; Menghentikan lif; Ia adalah tindakan perlindungan keselamatan untuk kegagalan operasi lif. Tindakan penyelamatan diri yang selamat dan efektif pada masa ini

Tepi SungaiKeperluan asas untuk lif boleh ditentukan berdasarkan jenis dan parameter utama lif.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

Dera Ismail KhanHigh transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Pemantau kecepatan roda traksi tukar kuasa utama skrin persekitaran mesin pengawasan keselamatan pelbagai pintu lapisan kereta dan berat lawan kereta patut dipecahkan dengan pasti dengan plat tekanan untuk mencegah melepaskan.

Urus bakat, teknikal, dan latihan profesional,Tepi SungaiFully automatic reclaimer, dan melakukan konsultasi. Urus pertukaran teknik antarabangsa dan antarabangsa dan aktiviti kerjasama dalam industri lif, dan tamu pameran lif dan teknologi dan memesan mesyuarat. Di bawah petunjuk jabatan-jabatan yang berkaitan, mengatur kuasa saintifik dan teknologi dalam industri untuk melaksanakan kemajuan teknologi utama dan pembangunan dan pembangunan produk baru utama, melaksanakan kemajuan saintifik dan teknologi dalam industri lif, dan mencadangkan produk teknologi tinggi dan branded dalam industri.


Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk



Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah,Tepi SungaiPembuat lif villa rumah tangga, sudut lengkung, lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.

Passenger elevator, requires complete safety facilities and certain interior decoration.

Teknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris,Tepi SungaiPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, dan fleksibiliti.

Skop projekKeselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, membuat ia sukar untuk melihat lantai dengan jelas. Beberapa orang telah mengalami bahaya jatuh lurus beberapa lantai. Walaupun mungkin tidak ada cedera peribadi mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.

Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.


Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk



Komponen penting lif memerlukan teknologi tertentu, seperti mesin tarik lif penumpang dan lif penglihatan yang berterusan magnet kekal, dan mesin pintu kereta yang merupakan pertukaran frekuensi, peraturan tegangan, dan peraturan kelajuan, dan menerima perlindungan tirai cahaya. Komponen keselamatan seperti peralatan keselamatan, pembatasan kelajuan, dan penimbal mesti dihasilkan.

Pemeriksaan prosesTeknologi baru peraturan frekuensi dan peraturan tegangan (VVVF), dikurangkan sebagai frekuensi Variable Voltage Variable dalam bahasa Inggeris berdasarkan prinsip teknik listrik. Kelajuan dan momen enjin adalah secara langsung proporsional dengan frekuensi dan amplitud tegangan bekalan kuasa AC, mencapai peraturan kelajuan yang tepat dan kawalan enjin. Teknologi peraturan kelajuan ini memastikan operasi lift licin, aras yang tepat, dan fleksibiliti.

Lif tambang digunakan untuk mengangkut pegawai dan barang di tambang.

Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah

Tepi SungaiParameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.

Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.


AburiMaklumat produk lain
  • HoofddorpPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeupayaan galas tinggi

    HoofddorpPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeupayaan galas tinggi

  • HoofddorpPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara menjaga dengan betul

    HoofddorpPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara menjaga dengan betul

  • BadamdarPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringCara mengatasi karat

    BadamdarPiawai pemeriksaan titik untuk pengubah jenis keringCara mengatasi karat

  • HarlemPanduan platform angkat hidraulik kereta apiBagaimana industri pembuatan hilang

    HarlemPanduan platform angkat hidraulik kereta apiBagaimana industri pembuatan hilang

  • HarlemJembatan penerbangan tetap mekanikAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan

    HarlemJembatan penerbangan tetap mekanikAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan

  • DortmundJembatan naik trak bekasServis penghantaran

    DortmundJembatan naik trak bekasServis penghantaran

  • DortmundPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBagaimana industri pembuatan hilang

    DortmundPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriBagaimana industri pembuatan hilang

  • DortmundPlatform mengangkat menegak bebas halanganApakah faedah operasi tanpa pemandu

    DortmundPlatform mengangkat menegak bebas halanganApakah faedah operasi tanpa pemandu

  • segera:Peringatan: Maklumat Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk memberi anda Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk oleh syarikat kami, perkhidmatan Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk. Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!