Bochum-HordelBridge Mobile Boarding BridgeBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi

  • masa pelepasan:2024-03-27 23:04:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:400
  • Penerangan pantas:

    Bochum-Hordel,Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic

Kandungan artikel

Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.

Ia adalah mesin logistik yang selamat dipercayai, menyelamatkan masa, menyelamatkan tanah yang memecahkan operasi perbezaan ketinggian tinggi.

Bochum-HordelPanjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat.

Peraturan keselamatan untuk penggunaan platform kerja jenis gunting tinggi semakin dikenali dan digunakan secara luas di China. Sementara kerja tinggi membawa kesenangan untuk kerja kita, kita perlu menghadapi beberapa bahaya keselamatan, seperti mencegah pembukaan, menggaruk,Bochum-HordelJembatan boarding tetap sederhana, kejutan elektrik, dan aspek lain dari platform pembukaan jenis gunting di lokasi pembinaan. Dalam terma elektrik pembangunan, seseorang yang ditugaskan diperlukan untuk mengendalikan penggunaan elektrik. Menurut pemberitahuan jabatan teknik, elektrik patut dipimpin dari titik kuasa yang ditentukan ke kabinet pembangunan pembangunan. Selain itu, sambungan tidak dibenarkan.

UberlandiaMengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat dalam banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana, yang mengejutkan saya.

Bagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang, jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. Namun, disebabkan aplikasi yang berbeza dari jambatan naik dibandingkan dengan peranti platform lain yang memuatkan, kehidupan perkhidmatan jambatan naik telah dikurangi.

Bagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang, jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. Namun, disebabkan aplikasi yang berbeza dari jambatan naik dibandingkan dengan peranti platform lain yang memuatkan, kehidupan perkhidmatan jambatan naik telah dikurangi.


Bochum-HordelBridge Mobile Boarding BridgeBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi



Kaedah akustik vibrasi: Instrumen akustik vibrasi mengesan getaran dan bunyi sistem hidraulik dan mengesan pakaian (jenis asas kegagalan komponen) dan status teknik komponen hidraulik menurut undang-undang akustik vibrasi. Berdasarkan ini, mengesan penyebab, lokasi, darjah, sifat, dengan pembangunan cepat industri logistik, permintaan peralatan logistik semakin lemah, dan peningkatan tambahan seperti jembatan naik hidraulik tetap dan saluran naik tetap, serta peningkatan penggunaan peralatan muatan dan lepaskan,Bochum-HordelJenis bergerak hidraulik paksi naik, telah dibuat. Beberapa penghasil telah mencapai eksport ke negara asing!

Jembatan boarding jenis platform juga mempunyai pelbagai mod struktur direncanakan berdasarkan keadaan laman yang berbeza. Hal yang sama boleh disesuaikan ke atas (di bawah platform kargo) atau ke bawah (di bawah platform kargo) dalam julat tertentu, yang boleh memenuhi penggunaan peralatan kebanyakan saluran muatan dan muatan. Dengan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kereta sedan untuk operasi muatan dan muatan besar. Only one person needs to operate, without the need for power supply, to complete the safe and fast loading and unloading of goods. Tidak hanya anda boleh mengurangi intensiti kerja, tetapi juga boleh menggandakan kuasa pembuatan dan pembuatan operasi mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Panjang rantai boleh ditetapkan boleh berhubung dengan trak, membuat jambatan boarding dan trak sentiasa ketat.

Keadaan pemasanganUntuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Semasa menggunakan jambatan naik, pemeliharaan biasa patut dilakukan di jambatan naik, dan perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan beberapa perincian, yang boleh memperlambat penuaan jambatan naik dan memperpanjang hidup perkhidmatannya. Memperbesarkan nilai jambatan naik.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Dengan senarai Kumpulan Alibaba di New York Stock Exchange di Amerika Syarikat, selamat datang untuk bertanya


Bochum-HordelBridge Mobile Boarding BridgeBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi



Pertama, jambatan boarding hidraulik dibahagi ke jambatan boarding tetap dan jambatan boarding bergerak berdasarkan permintaan dan lokasi pasar yang berbeza, menurut keperluan pelanggan pasar yang berbeza, jambatan boarding bimbit juga dibahagi menjadi jambatan boarding bimbit mekanik dan elektrik. Kehidupan perkhidmatan jambatan naik berbeza bergantung pada kesempatan penggunaan, laman dan persekitaran.

Julat produkApabila mempertahankan, mempertahankan, dan membersihkan dalaman jambatan penerbangan hidraulik, perlu menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian dan mencegah objek-objek lain dan pegawai daripada bertentangan dengan tongkat sokongan! Janganlah kecelakaan kecelakaan. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala,Bochum-HordelJenis tetap hidraulik paksi yang diletak, sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak, mudah untuk beroperasi, sisi, dan rumput pada masa yang sama, menyimpan banyak kuasa kerja. Tinggi platform muatan dan muatan jambatan tetap, tetapi tinggi kereta berbeza. Selalu ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform muatan dan muatan. Forklift tidak boleh masuk atau keluar barang secara langsung. Fabrik jembatan pengangkutan profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Anti collision block: This device can effectively protect buildings and boarding bridges from damage. Ia dibuat dari karet yang kuat. Empat sudut luar blok anti-kejadian semua bentuk lengkuk dan semua lubang bolt dalam. Saiz lubang bolt adalah Ф . Struktur bolt ikatan untuk kumpulan M: Jembatan boarding tetap terdiri dari sistem mekanik, sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Platform dan chassis membentuk sistem mekanik. Platform with& " U& " Berbentuk besi seperti kerangka, dengan berat badan ringan dan kapasitas pembawa besar; Penghalang dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan mempunyai kapasitas pembawa muatan tinggi; Penghalang terbuat dari plat besi berpotensi anti slip, dan boleh menahan kelajuan kilometer/jam apabila forklift dimuatkan sepenuhnya tanpa bengkok, meningkatkan kepercayaan kerja. Kepastian kualiti Fabrik Tideng Paksel Profesional. Aktiviti diskaun sedang berlangsung, selamat datang pelanggan baru dan lama untuk datang untuk konsultasi

Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton ton, dll., ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza, overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!

Bochum-HordelPeranti slip peranti pembuatan, pembuatan, dan pengendalian peralatan mesin bantuan yang digunakan dalam set fasilitas: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai. Ia adalah kilang pengangkutan jambatan jangka panjang. Selamat datang untuk bertanya

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraulik untuk naik ke atas paksi. Periksa sama ada paip minyak rosak atau minyak yang bocor, dan sama ada kacang yang menyambungkan komponen terlepas. Spesifikasi rancangan untuk lif bekas kargo sepatutnya mengikut keperluan penggunaan kilang yang ada, seperti peledak-tahan, bumbung debu, dll. Platform pemuatan dan pembuatan juga adalah tempat di mana banyak bahaya tersembunyi (termasuk platform jatuh secara tidak sengaja forklift, dll.), jadi rancangan keselamatan platform mesti sepadan dengan standar tinggi sistem lain dalam fasilitas, dengan fokus pada mengurangi bahaya ini dan tidak mengambil mereka dengan mudah untuk memastikan keselamatan operator dan produksi.

Waktunya menggantikan roda panduan lif dan pulley yang tua.


AburiMaklumat produk lain
  • MilanPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangDi manakah nilai penggunaan

    MilanPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangDi manakah nilai penggunaan

  • MilanHarga pemutar hidraulikPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri

    MilanHarga pemutar hidraulikPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri

  • SaidpurSaiz pengubah jenis kering 1600KVALaporan analisis kajian tinjauan prospek industri dan prosp

    SaidpurSaiz pengubah jenis kering 1600KVALaporan analisis kajian tinjauan prospek industri dan prosp

  • DusseldorfPlatform angkat hidraulik bergerakKesan pada tubuh manusia

    DusseldorfPlatform angkat hidraulik bergerakKesan pada tubuh manusia

  • DusseldorfTekanan hidraulik paksi boarding tetapKesan penyejukan yang lemah

    DusseldorfTekanan hidraulik paksi boarding tetapKesan penyejukan yang lemah

  • las vegasJambatan naik TaibianItem penyelenggaraan yang betul pada musim panas

    las vegasJambatan naik TaibianItem penyelenggaraan yang betul pada musim panas

  • las vegasPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBagaimana kita dapat mencapai perubahan kuali

    las vegasPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBagaimana kita dapat mencapai perubahan kuali

  • las vegasHydraulic fully automatic plate rolling machineTeknologi apa yang diperlukan untuk pengelua

    las vegasHydraulic fully automatic plate rolling machineTeknologi apa yang diperlukan untuk pengelua

  • segera:Peringatan: Maklumat Bochum-HordelBridge Mobile Boarding BridgeBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi memberi anda Bochum-HordelBridge Mobile Boarding BridgeBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi oleh syarikat kami, perkhidmatan Bochum-HordelBridge Mobile Boarding BridgeBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Bochum-HordelBridge Mobile Boarding BridgeBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Bochum-HordelBridge Mobile Boarding BridgeBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi. Bochum-HordelBridge Mobile Boarding BridgeBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Bochum-HordelBridge Mobile Boarding BridgeBerjuang untuk pembangunan industri yang berkualiti tinggi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!