IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur

  • masa pelepasan:2024-04-26 22:16:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:235
  • Penerangan pantas:

    Iseron,Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara

Kandungan artikel

Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Semua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.

IseronApa peranan penting jambatan naik tetap dalam kehidupan harian?

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi),IseronVehicle mounted boarding bridge, cahaya penunjuk menyala tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Beni MeredSemasa operasi, rantai berguling jambatan naik bimbit tiba-tiba rosak. Based on years of experience, the following summary is made by the editor: Chain fatigue. Due to the constant changes in the load on the chain during movement, the chain operates under variable stress. After a certain number of cycles, the chain plate will experience fatigue fracture or fatigue pitting and fatigue cracks will occur on the roller surface.

Alasan: valv satu arah pompa manual terperangkap dan fungsi kembali rosak.

Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.


IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur



Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, pemeriksaan berhati-hati patut dilakukan untuk memeriksa apa-apa kecepatan, seperti sambungan bolt. Jika ada, mereka patut ketat pada masa yang tepat. Selain itu, untuk semua peluru menyambung, sepatutnya ada pins terpecah yang tebal dan cukup.

Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Kepastian KualitiPenyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.

Common&quo; Streamline” Perrancangan bersama terbuka, dengan kawasan penywelding lebih dari tiga kali lipat dari kawasan paip tradisional lain, memperpanjang hidup perkhidmatan dan kehidupan perlindungan.

Sekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.


IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur



Dengan pembangunan cepat masa, industri logistik juga telah berkembang cepat dalam berbagai industri. Jembatan naik kecil telah menjadi peralatan utama pilihan untuk membantu pengangkutan dalam pelbagai perusahaan. Selanjutnya, mari kita lihat kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil.

Jabatan KualitiApabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan,IseronTekanan hidraulik paksi naik bimbit, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan,IseronJembatan pengangkutan yang tetap, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

Saya tidak akan pergi ke perincian lebih lanjut mengenai jambatan boarding yang tetap hidraulik. ia diketahui dan digunakan secara luas, dan adalah peranti mekanik yang diperlukan untuk kilang

Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

IseronPengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.

Jembatan lebih mahal daripada lif biasa, tetapi dari sudut pandang kos pembinaan awam keseluruhan, mereka lebih mahal daripada lif biasa. Banyak pembuat jambatan naik tidak bertanggungjawab atas kerja teknik awam dan pengguna perlu memilih unit pembangunan awam yang boleh dipercayai dan ekonomi untuk pembangunan. Oleh itu, pengguna boleh mempertimbangkan secara keseluruhan harga lif kargo dan anggaran projek insinyur awam untuk mencapai produk yang berkesan pada biaya.

Memuatkan jambatan naik ton adalah relatif selesa semasa operasi, dengan keterbatasan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. The ton boarding bridge requires practical operation by oneself, and can maintain safety and fast cargo loading and unloading without the need for a power supply system. Jembatan naik ton digunakan untuk platform perkhidmatan kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah peranti anti slip peralatan bantuan untuk memuatkan, memuatkan, dan mengendalikan barang yang digunakan bersama dengan forklift elektrik: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai.


AburiMaklumat produk lain
  • JinzhongPlatform angkat hidraulikBerapa banyak

    JinzhongPlatform angkat hidraulikBerapa banyak

  • JinzhongJembatan penerbangan teleskopikPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya

    JinzhongJembatan penerbangan teleskopikPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya

  • AshbourneJembatan naik hidraulik bergerakPerhatikan masalah biasa

    AshbourneJembatan naik hidraulik bergerakPerhatikan masalah biasa

  • AshbourneHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPotensi pasaran meningkat

    AshbourneHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPotensi pasaran meningkat

  • AshbourneHarga lif rumah tangga 5 tingkatCara memilih yang sesuai dengan anda

    AshbourneHarga lif rumah tangga 5 tingkatCara memilih yang sesuai dengan anda

  • Al JubayhahStandard konsumsi tenaga pengubah kuasaNilai bahan yang bernas

    Al JubayhahStandard konsumsi tenaga pengubah kuasaNilai bahan yang bernas

  • YingzePlatform angkat hidraulik 10 meterCara mengatasi karat

    YingzePlatform angkat hidraulik 10 meterCara mengatasi karat

  • YingzeJembatan penerbangan tetap hidraulikUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan

    YingzeJembatan penerbangan tetap hidraulikUjian apa yang harus dilakukan sebelum digunakan

  • segera:Peringatan: Maklumat IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur memberi anda IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur oleh syarikat kami, perkhidmatan IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur. IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IseronAngkat dan mendarat jambatanKestabilan dalam reka bentuk struktur, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!