HejinProdusi jambatan naikApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah

  • masa pelepasan:2024-04-18 10:11:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:114
  • Penerangan pantas:

    Hejin,Perlahan-lahan berbalik dan letak bekas di bawah bibir di depan jambatan boarding.Penggunaan tabu jambatan naik tetap: p

Kandungan artikel

Perlahan-lahan berbalik dan letak bekas di bawah bibir di depan jambatan boarding.

Penggunaan tabu jambatan naik tetap: penyelamatan patut dilakukan dalam syarat menggantung dan menyokong platform kerja platform angkat untuk mengelak turun tiba-tiba platform angkat, yang boleh menyebabkan kemalangan yang tidak diperlukan; Jangan menyesuaikan valv keselamatan secara arbitrari. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi pada tekanan tertentu, selepas valv keselamatan disesuaikan,HejinJembatan naik Huangshi, mesin dan objek.

HejinApabila mengelilingi jambatan penerbangan tetap, diperlukan mengelilingi komponen pembawa muatan utama sepatutnya memenuhi keperluan sekunder dalam GB/T. Sumber mengelilingi tidak sepatutnya dibakar melalui,HejinKllimping bimbit, dan tidak sepatutnya terdapat retak pada arah longitudinal dan melintasi atau logam induk penywelding. Sumber mengelilingi terus-menerus sepatutnya tidak diganggu, dengan merobek skala walaupun, dan tidak sepatutnya ada penywelding slag atau penyelamatan pada sumber mengelilingi.

Perangkat, tubuh pam, dan plat sisi pam perlengkapan, tubuh silinder dan plat port pam peluru dan motor, lubang tubuh silinder dan peluru, dan tubuh batang valv dan valv valv valv arah semua ditutup oleh ruang. Penggunaan komponen ini akan membawa kepada peningkatan kebocoran dalaman dan naik minyak.

Xai - XaiKawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, seperti jambatan boarding bergerak sendiri, jambatan boarding bergerak secara manual membantu, dan sebagainya. Oleh itu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.

With the development of social science and technology today, the layout and design of boarding axle cylinders will become more reasonable, as technology continues to develop and improve. Paksi penerbangan hidraulik

Ringkasan: Dengan pembangunan sains dan teknologi, bentangan dan desain silinder akan menjadi semakin masuk akal, kerana teknologi terus berkembang dan meningkat. Design yang masuk akal silinder adalah untuk memperbaiki kehidupan perkhidmatannya sambil mengurangi faktor risiko dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan lif. Suara telah dikurangi, jadi apa yang sangat dijangka adalah peningkatan dalam kemanusiaan.


HejinProdusi jambatan naikApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah



Sambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.

Di kedua-dua sisi, rok kaki anti berguling dipasang untuk mencegah cedera secara tidak sengaja pada platform jari kaki, dan tongkat sokongan dipasang untuk memastikan pegawai penyelamatan memasuki dalam jambatan naik untuk penyelamatan. Peralatan ini dilengkapi dengan dasar dan dek jambatan, dan bahagian tengah dek jambatan disambung ke dasar melalui benteng pin tengah. Karakteristiknya ialah bahawa terdapat silinder minyak penimbal depan di hadapan benteng pin tengah jambatan papan, dan silinder minyak penimbal belakang di belakang benteng pin tengah. Dua hujung silinder minyak penimbal depan dan belakang secara berdasarkan disambung ke dek jambatan dan dasar.

Akhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Selamat datang panggilanTindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja mesin faktor suhu, dll. Untuk beberapa mesin dengan keperluan istimewa minyak hidraulik istimewa patut dipilih; Apabila pemeliharaan komponen dan sistem hidraulik tidak selesa, minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Kawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, seperti jambatan boarding bergerak sendiri, dan sebagainya. Oleh itu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.


HejinProdusi jambatan naikApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah



Saya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya, saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang.

Huraian kerjaSekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

Jembatan pengangkutan tetap digunakan secara luas dalam pelbagai perusahaan industri dan garis produksi, seperti kereta api, bekas, penghasilan mold, pemprosesan kayu, penuhian kimia, dll., yang boleh memenuhi permintaan berat ketinggian kerja yang berbeza, dan boleh dilengkapi dengan pelbagai meja, memecahkan kesulitan pelbagai operasi berat dalam perusahaan industri dan membuat operasi produksi menjadi lebih sukar. Bagaimanapun, peranti mungkin terjebak. Bagaimana kita boleh menyelesaikan masalah jambatan naik tetap terjebak?

Perangkat, tubuh pam, dan plat sisi pam perlengkapan, tubuh silinder dan plat port pam peluru dan motor, lubang tubuh silinder dan peluru dan tubuh batang valv dan valv valv valv arah semua ditutup oleh ruang. Penggunaan komponen ini akan membawa kepada peningkatan kebocoran dalaman dan naik minyak.

HejinPenyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.

Dari dua titik di atas, kita boleh tahu bahawa apabila parkir di jambatan boarding bimbit, kita juga perlu memberi perhatian kepada peraturan parking yang berkaitan. Jembatan naik bimbit mempunyai volum yang besar dan menguasai ruang yang besar, yang menyebabkan parkir menjadi masalah besar. Oleh itu, penyimpanan dan penyimpanan betul jembatan naik bimbit adalah sangat penting.

Apabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.


AburiMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat HejinProdusi jambatan naikApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah memberi anda HejinProdusi jambatan naikApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah oleh syarikat kami, perkhidmatan HejinProdusi jambatan naikApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HejinProdusi jambatan naikApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HejinProdusi jambatan naikApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah. HejinProdusi jambatan naikApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HejinProdusi jambatan naikApakah langkah berjaga-jaga dalam kerja rumah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!