VeenendaalJembatan penerbangan hidraulikStruktur asas dari

  • masa pelepasan:2024-04-16 09:20:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:382
  • Penerangan pantas:

    Veenendaal,Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah

Kandungan artikel

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.

VeenendaalUnik Streamline” The open hinge joint design increases the welding area by more than three times compared to other traditional tubular joints, greatly extending the service life and facilitating maintenance.

Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.

BilzenPertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.


VeenendaalJembatan penerbangan hidraulikStruktur asas dari



Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar,VeenendaalJembatan pengangkutan gudang, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, valve turun terbuka motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Adakah anda memperhatikan kerja penyelamatan jambatan naik bimbit semasa menggunakannya? Kerana penyelenggarannya sangat penting, jika ia tidak boleh dijaga secara peribadi dan secara efektif, ia akan mempunyai kesan yang signifikan pada penggunaan masa depan. Oleh itu, ia dicadangkan semua orang menjaga jambatan naik bimbit secara peribadi dan efektif.

Dari dua titik di atas, kita boleh tahu bahawa apabila parkir di jambatan boarding bimbit, kita juga perlu memberi perhatian kepada peraturan parking yang berkaitan. Jembatan naik bimbit mempunyai volum yang besar dan menguasai ruang yang besar,VeenendaalTekanan hidraulik paksi boarding tetap, yang menyebabkan parkir menjadi masalah besar. Oleh itu, penyimpanan dan penyimpanan betul jembatan naik bimbit adalah sangat penting.

Biaya adalah masuk akalJembatan naik adalah sesuai untuk berbagai industri penghasilan; Widely used in processing plants, warehouses, storage yards, ports, granaries, and other places with large loading and unloading requirements. Memuatkan peralatan ujian yang membawa, memastikan kualiti dan kuantiti; Operasi praktik seorang diri, menguasai ruang dalam yang kurang, mempertahankan efisiensi tinggi dalam memuatkan dan membuang kargo,VeenendaalJembatan pengangkutan gudang, hanya memerlukan operasi praktik seorang diri, membuang dan mengumpulkan untuk mengumpulkan ruang dalam yang kurang, dan keuntungan lain.

When working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.

Kebanyakan pekerja yang bertugas dalam jambatan boarding hidraulik tidak menerima latihan profesional dan kekurangan kemampuan jambatan boarding hidraulik. Mereka salah percaya jambatan boarding hidraulik hanya untuk pengangkutan barang, mengabaikan kemampuan dan bahaya keselamatan terlibat. Oleh itu, latihan pekerja diperlukan. Due to the complexity of the job and the difficulty in forming a systematic theoretical system, it is possible to provide simple on-site training to employees at the beginning and end of each day explaining some basic knowledge, simple operating skills, and precautions related to the job. Setelah akhir setiap bulan, penilaian teori dan teknik kolektif dilakukan untuk meningkatkan kesadaran pegawai untuk meningkatkan kemampuan operasi, meningkatkan kemampuan kerja rumah, dan menghindari kerja buta dan tidak berkesan semasa kerja rumah, dengan yang demikian mengurangi masa kerja rumah dan meningkatkan efisiensi kerja rumah.


VeenendaalJembatan penerbangan hidraulikStruktur asas dari



Alasan: sirkuit terbuka.

Berjanjilah dan berjanjilah.Kemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld, plat grid ditetapkan, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.

Apabila mengekalkan, mengekalkan, menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian lebih dipercayai.

Perangkat tubuh pam, dan plat sisi pam perlengkapan, tubuh silinder dan plat port pam peluru dan motor, lubang tubuh silinder dan peluru, dan tubuh batang valv dan valv valv valv arah semua ditutup oleh ruang. Penggunaan komponen ini akan membawa kepada peningkatan kebocoran dalaman dan naik minyak.

VeenendaalJembatan penerbangan hidraulik adalah pengubahsuaian dan penataran tangga tradisional. Apabila penonton memilih untuk naik jambatan, selain daripada membandingkan harga, prestasi lebih penting. Jadi dari mana kita harus memilih apabila membeli jambatan boarding hidraulik? Let me take you to learn more.

Selepas kerja jembatan naik selesai semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, dan adalah pembantu yang baik kita. Namun, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?


AburiMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat VeenendaalJembatan penerbangan hidraulikStruktur asas dari memberi anda VeenendaalJembatan penerbangan hidraulikStruktur asas dari oleh syarikat kami, perkhidmatan VeenendaalJembatan penerbangan hidraulikStruktur asas dari dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VeenendaalJembatan penerbangan hidraulikStruktur asas dari, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VeenendaalJembatan penerbangan hidraulikStruktur asas dari. VeenendaalJembatan penerbangan hidraulikStruktur asas dari di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VeenendaalJembatan penerbangan hidraulikStruktur asas dari, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!