FaniSenarai lengkap Model Penukar KuasaAnalisis indeks prestasi mekanikal

  • masa pelepasan:2024-04-26 23:31:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:180
  • Penerangan pantas:

    Fani,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembap

Kandungan artikel

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

FaniKaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

HurghadaDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama,FaniKeuntungan dan kelemahan pengubah tenggelam minyak,FaniPembelian pengubah tenggelam minyak, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Lepaskan skru inti


FaniSenarai lengkap Model Penukar KuasaAnalisis indeks prestasi mekanikal



Oil leakage of cast iron parts

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

konsumPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.


FaniSenarai lengkap Model Penukar KuasaAnalisis indeks prestasi mekanikal



Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Kesehatan dan KesehatanDalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama,FaniPembuat pengubah jenis kering S11, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul ia akan menyebabkan kerosakan besar.

FaniSebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Sebab api dalam pengubah kuasa

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

AburiMaklumat produk lain
  • MinsterPemulihan semula bimbitApakah pasaran pelaburan

    MinsterPemulihan semula bimbitApakah pasaran pelaburan

  • SorangUjian elektrik pengubahCara membongkok

    SorangUjian elektrik pengubahCara membongkok

  • GuangxiPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengIsu panas dalam hidup

    GuangxiPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengIsu panas dalam hidup

  • GuangxiFixed boarding bridgeCara mencegah karat

    GuangxiFixed boarding bridgeCara mencegah karat

  • MarseillesJembatan boarding forklift bekasMemperkukuhkan perlindungan diri

    MarseillesJembatan boarding forklift bekasMemperkukuhkan perlindungan diri

  • MarseillesPlatform mengangkat garpu gunting bergerakJurang dalam sebut harga industri

    MarseillesPlatform mengangkat garpu gunting bergerakJurang dalam sebut harga industri

  • MarseillesPemulihan semula bimbitKaedah pengesanan dan kaedah kawalan

    MarseillesPemulihan semula bimbitKaedah pengesanan dan kaedah kawalan

  • TalgharUjian impuls pengubah jenis keringDokumentari mengenai pembangunan berkualiti tinggi industri

    TalgharUjian impuls pengubah jenis keringDokumentari mengenai pembangunan berkualiti tinggi industri

  • segera:Peringatan: Maklumat FaniSenarai lengkap Model Penukar KuasaAnalisis indeks prestasi mekanikal memberi anda FaniSenarai lengkap Model Penukar KuasaAnalisis indeks prestasi mekanikal oleh syarikat kami, perkhidmatan FaniSenarai lengkap Model Penukar KuasaAnalisis indeks prestasi mekanikal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FaniSenarai lengkap Model Penukar KuasaAnalisis indeks prestasi mekanikal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FaniSenarai lengkap Model Penukar KuasaAnalisis indeks prestasi mekanikal. FaniSenarai lengkap Model Penukar KuasaAnalisis indeks prestasi mekanikal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FaniSenarai lengkap Model Penukar KuasaAnalisis indeks prestasi mekanikal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!