LandskronaHarga 2000 KVA pengubah jenis keringProsedur pemeriksaan masuk

  • masa pelepasan:2024-04-17 08:41:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:171
  • Penerangan pantas:

    Landskrona,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembap

Kandungan artikel

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

PenzaKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi,LandskronaPengubah jenis kering 630kVA, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.


LandskronaHarga 2000 KVA pengubah jenis keringProsedur pemeriksaan masuk



Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Raka TandaApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Kilang pengubah kuasa

Mod wayar pengubah jenis kering:


LandskronaHarga 2000 KVA pengubah jenis keringProsedur pemeriksaan masuk



Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Selamat datang untuk bertanyaKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

LandskronaBunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul,LandskronaJadual prestasi teknikal bagi pengubah jenis kering,LandskronaPengubah distribusi jenis kering Scb10, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

AburiMaklumat produk lain
  • BolnisiHarga pengubah 5000KVAKesan sesak

    BolnisiHarga pengubah 5000KVAKesan sesak

  • LincolnPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasCiri produk dan kaedah penggunaan

    LincolnPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasCiri produk dan kaedah penggunaan

  • LincolnBridge boarding of aluminum alloyPiawaian dalam pemilihan bahan

    LincolnBridge boarding of aluminum alloyPiawaian dalam pemilihan bahan

  • TibetJembatan pengangkutan gudangUntuk berkongsi dengan anda bahawa masalah yang dihadapi semasa pro

    TibetJembatan pengangkutan gudangUntuk berkongsi dengan anda bahawa masalah yang dihadapi semasa pro

  • TibetPenangkapan platform bergerak sendiriCara memilih

    TibetPenangkapan platform bergerak sendiriCara memilih

  • TibetPlatform mengangkat talian aluminumHarga berita

    TibetPlatform mengangkat talian aluminumHarga berita

  • TqibuliHarga pengubah distribusi 800kVAKlik untuk melihat

    TqibuliHarga pengubah distribusi 800kVAKlik untuk melihat

  • EstelgomPlatform penangkapan hidraulik kecilProspek dan keadaan industri

    EstelgomPlatform penangkapan hidraulik kecilProspek dan keadaan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat LandskronaHarga 2000 KVA pengubah jenis keringProsedur pemeriksaan masuk memberi anda LandskronaHarga 2000 KVA pengubah jenis keringProsedur pemeriksaan masuk oleh syarikat kami, perkhidmatan LandskronaHarga 2000 KVA pengubah jenis keringProsedur pemeriksaan masuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LandskronaHarga 2000 KVA pengubah jenis keringProsedur pemeriksaan masuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LandskronaHarga 2000 KVA pengubah jenis keringProsedur pemeriksaan masuk. LandskronaHarga 2000 KVA pengubah jenis keringProsedur pemeriksaan masuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LandskronaHarga 2000 KVA pengubah jenis keringProsedur pemeriksaan masuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!