BotouFully automatic hydraulic tipping machine hopperTeknik membongkok

  • masa pelepasan:2023-05-25 10:36:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:539
  • Penerangan pantas:

    Botou,Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif da

Kandungan artikel

Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.

Perhatian: lift terdiri dari dua bahagian utama: mekanik dan elektrik. Jika lif tidak dikekalkan sehari-hari, keselamatannya tidak dapat dijamin. Jika lif perlu dipenuhi tanpa bahan bakar, ia akan menyebabkan memakai dan merobek pada komponen mekanik lif, memperpendek hidup perkhidmatannya dan mencegah penggunaan normal lif.

Botou. Dikumpulkan oleh British American Tobacco di Tianjin; Fabrik Tianjin Tobak British (dinamakan semula sebagai Fabrik Tianjin Cigarette pada ); The factory is completed. Enam Otis mengendalikan lif kargo yang beroperasi dipasang di bangunan kilang.

Dragging Method&ndash& mdash; Kelajuan dua AC, Lift kelajuan rendah dengan modulasi frekuensi dan peraturan kelajuan sering menggunakan kelajuan dua AC (AC -) Ia mengubah bilangan tiang motor elektrik untuk mencapai peraturan kelajuan, dengan itu mengurangi kesan perlahan tiba-tiba semasa aras lif dan meningkatkan kesenangan penumpang. Keuntungan adalah lebih kurang pautan dan kebarangkalian kegagalan rendah, sementara kelemahan utama adalah kesenangan yang tidak baik. lif lurus bermula sering, dan kesan semasa permulaan terlalu tinggi, mengumpulkan, mengatur, dan menerbitkan maklumat industri, melakukan kajian dan analisis data statistik menyediakan dasar untuk membentuk industri, dan seharusnya ada plat besi terbenam.


BotouFully automatic hydraulic tipping machine hopperTeknik membongkok



Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

Lif juga akan berhenti.

Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa dan menyediakan perkhidmatan maklumat untuk perusahaan.

Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, ia mempunyai kehidupan layanan panjang,BotouPemutar hidraulik biji, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran

Test methodWhen encountering this situation, it is likely caused by the poor electrical contact of the door lock on this floor. You can first press the door open button on the control panel to open the elevator, and then press the door close button to close the elevator, and see if the fault is resolved and the elevator continues to operate. Anda boleh ulangi dua kali atau menggunakan tangan anda untuk membantu menutup pintu. Jika ia masih tidak berfungsi, saya perlu tekan butang pintu untuk membuka pintu dan melepaskan orang. Anda boleh beritahu jabatan pengurusan properti dengan menelepon loceng penggera atau telefon, dan mempunyai pegawai profesional memperbaikinya.

Persatuan Elevator Cina akan mengikuti perbaikan dan pembukaan, memulakan ke hadapan, belajar dengan rendah hati semua teknologi dan pengurusan yang maju dari sumber-sumber rumah dan antarabangsa, dan terlibat dalam pertukaran di seluruh industri, berusaha untuk mempromosikan kemajuan teknologi dan meningkatkan kualiti industri, dan mempromosikan perusahaan lif untuk menyediakan produk-produk lif yang lebih maju dan perkhidmatan yang Syarikat lif menyatakan bahawa lif lama,BotouPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, yang telah digunakan selama tahun, tidak hanya menguasai ruang yang besar, tetapi juga mempunyai hanya satu kompartemen lif per lif, menjadikannya jelas tidak lagi sesuai untuk masyarakat modern yang berkembang dengan cepat. Pertumbuhan cepat penduduk bandar telah menyebabkan; Lif berbilang; Rancangan ini muncul pada saat sejarah.

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.


BotouFully automatic hydraulic tipping machine hopperTeknik membongkok



Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa,BotouMesin pembukaan hidraulik besar, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.

analisisHigh transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.

Mesin tarik, melalui kemaskini teknologi seperti pemindahan perlengkapan planet, pemindahan perlengkapan helikal, dan pemindahan perlengkapan cacing, dan pada akhir -an, mesin tarik magnet kekal disegerakan. Ia telah berkembang dengan cepat menjadi model utama mesin traksi baru kerana keuntungan seperti saiz kecil, kehilangan rendah, dan konservasi tenaga.

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

BotouLebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

Banyak rangkaian lif boleh disambung dan - # I-beam boleh ditetapkan pada tinggi tertentu antara setiap rangkaian lif bersebelahan, dengan kedudukan yang sama dengan sinar cincin. Pit mesti dilengkapi dengan jaringan pengasingan yang mm di atas aras tanah.

Jika lif berada di arah bawah, segera menutup pintu dan kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif.


AburiMaklumat produk lain
  • ProvdivPlatform mengangkat pelukisLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

    ProvdivPlatform mengangkat pelukisLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

  • ProvdivPemulihan Semi-AutomatikDi manakah perbezaan klasifikasi

    ProvdivPemulihan Semi-AutomatikDi manakah perbezaan klasifikasi

  • LiberiaJadual berat penukar tenggelam minyakApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

    LiberiaJadual berat penukar tenggelam minyakApakah perbezaan pemotongan bahan yang berbeza

  • GlivecsePlatform angkat hidraulik bergerakAdakah juruteknik pengeluar itu penting?

    GlivecsePlatform angkat hidraulik bergerakAdakah juruteknik pengeluar itu penting?

  • GlivecsePembelian jambatan naik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian

    GlivecsePembelian jambatan naik tetapCiri-ciri mana yang harus diberi perhatian

  • San AntonioJembatan naik bergerak hidraulikApakah komponen asasnya

    San AntonioJembatan naik bergerak hidraulikApakah komponen asasnya

  • San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

    San AntonioPlatform mengangkat secara keseluruhanmembekalkan

  • San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

    San AntonioPemulihan ketinggian tinggiAnalisis titik pertumbuhan baru

  • segera:Peringatan: Maklumat BotouFully automatic hydraulic tipping machine hopperTeknik membongkok memberi anda BotouFully automatic hydraulic tipping machine hopperTeknik membongkok oleh syarikat kami, perkhidmatan BotouFully automatic hydraulic tipping machine hopperTeknik membongkok dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BotouFully automatic hydraulic tipping machine hopperTeknik membongkok, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BotouFully automatic hydraulic tipping machine hopperTeknik membongkok. BotouFully automatic hydraulic tipping machine hopperTeknik membongkok di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BotouFully automatic hydraulic tipping machine hopperTeknik membongkok, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!