qinghuangdaoFabrik Penghasilan DengCheQiaoTempat asal

  • masa pelepasan:2023-05-28 09:00:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:430
  • Penerangan pantas:

    qinghuangdao,Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, dengan dorongan re

Kandungan artikel

Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.

Perrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.

qinghuangdaoSila periksa jika bekalan kuasa stabil dan jika ada pemutusan dalam sirkuit. Jika segala-galanya disemak sebagai normal, ia patut dianggap sama ada ada kuasa terbina

Mungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.

MatiAfter the vehicle is in place, release the return valve, lower the shaft, and smoothly install the lip on the rear of the vehicle. Rantai paksi ditetapkan pada kenderaan. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak akan dan boleh mula bekerja.

Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan,qinghuangdaoJembatan penerbangan hidraulik, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Jambatan muatan dan muatan tetap: Jambatan muatan dan muatan tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya menggunakan jambatan antara trak dan platform kargo dalam gudang, dan forklift dan kenderaan lain boleh bergerak dan muat barang dalam batch dalam trak. Hanya satu orang yang boleh bekerja untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. It enables enterprises to reduce a large amount of labor, improve work efficiency,qinghuangdaoTruck boarding bridge, and obtain greater economic benefits.

Jabatan pengguna jambatan naik hidraulik sepatutnya menganalisis perisian secara saintifik dan menentukan pelaburan dalam peralatan. Pada masa yang sama, mengikut ciri-ciri kerja, pegawai profesional sepatutnya diatur untuk melakukan penyelenggaran dan penyelamatan di lokasi untuk memastikan trak platform angkat sentiasa dalam operasi normal, memastikan muatan dan lepaskan bahan yang disediakan pada masa; Operasi normal peralatan perlu dijamin oleh tindakan institusi, meningkatkan sistem pengurusan yang berkaitan, kuatkan pengurusan dinamik ralat peralatan, mengawasi status bahagian-bahagian kunci, dan menganalisis corak ralat melalui pemeliharaan; It is necessary to ensure the supply of maintenance accessories, establish a spare parts warehouse for vulnerable and commonly used parts, and purchase channels to avoid situations where inadequate preparation may lead to extended downtime and increased repair costs; Pengguna patut menjaga hubungan yang dekat dengan penghasil keselamatan, menguatkan kualiti profesional dan profesionalisme pegawai penyelamatan platform, supaya mereka boleh menangani kesalahan dalam masa singkat.

Huraian kerjaSebab banyak pelanggan tidak menjelaskan tujuan khusus jambatan boarding bimbit apabila menyesuaikannya terdapat perbezaan dalam kerja sebenar untuk menyesuaikan jambatan boarding, yang menyebabkan efisiensi rendah.

Pertama, penggunaan sering dan panjang jambatan naik secara alami menyebabkan beberapa masalah. Komponen utama di dalam jambatan penerbangan tetap termasuk unit kuasa hidraulik, pompa minyak, bekalan kuasa bateri, kotak, dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, mengurangi jangka hidup dan meningkat kadar pemeliharaan.

Sekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.


qinghuangdaoFabrik Penghasilan DengCheQiaoTempat asal



The ton boarding bridge is equivalent to a movable steel slope in actual operation, and electric forklifts can also be reasonably driven immediately into the truck body for large-scale loading, unloading, and transportation operations. Jembatan naik ton adalah bentuk struktur yang sangat terkenal dalam logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan adalah platform yang cepat dan selamat untuk putar produk dan pembuatan dan pembuatan kargo operasi. Tinggi platform muatan dan muatan tetap, tetapi tinggi kenderaan yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan berbeza, dan sentiasa ada titik tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan stesen muatan dan muatan. Forklift tidak dibenarkan untuk memasuki atau keluar kenderaan untuk memuatkan dan memuatkan langsung barang. Guna jambatan papan untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Forklift boleh masuk dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Semasa proses operasi, hanya satu orang diperlukan untuk beroperasi tanpa kuasa, secara efektif mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat barang.

Selamat datang panggilanUdara bercampur dengan minyak hidraulik dalam sistem hidraulik akan melarikan diri dari minyak dan membentuk gelembung di zon tekanan rendah. Apabila ia bergerak ke zon tekanan tinggi gelembung ini akan hancur oleh minyak tekanan tinggi dan dipampur dengan cepat, melepaskan sejumlah besar panas, menyebabkan suhu minyak meningkat.

Sistem hidraulik mengadopsi produk markah kualiti tinggi yang diimpor, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal.

Common&quo; Kerja” Steel structure planning can withstand uniform pressure, reduce skeleton torque, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya,qinghuangdaoJembatan naik bimbit hidraulik, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan kapasitas pengangkutan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.

Titik lain untuk diperhatikan ialah pemilihan jambatan penerbangan hidraulik tetap juga perlu diperhatikan. Pertama, perlu menjelaskan skop penggunaan jambatan penerbangan hidraulik tetap. Selain itu, kapasitas muatan bernilai jambatan penerbangan hidraulik tetap dan keadaan persekitaran di mana mereka digunakan juga perlu dipertimbangkan. Kedua, memilih penghasil tanda lama jambatan naik, dan menggabungkan kemampuan perkhidmatan penghasil dan selepas jualan. Selagi platform angkat mempunyai kualiti peralatan yang baik, prestasi lengkap, dan peralatan keselamatan lengkap, ia boleh dianggap dengan harga yang besar.


AburiMaklumat produk lain
  • SchiedanPlatform penangkapan gaya tahapTerobosan baru dalam teknologi kecekapan

    SchiedanPlatform penangkapan gaya tahapTerobosan baru dalam teknologi kecekapan

  • SchiedanPlatform mengangkat talian aluminumPilih juga dengan teliti

    SchiedanPlatform mengangkat talian aluminumPilih juga dengan teliti

  • JobaboPembuat pengubah kuasaCara mengambil langkah untuk melokalisasi

    JobaboPembuat pengubah kuasaCara mengambil langkah untuk melokalisasi

  • NeussPlatform angkat hidraulik bergerakMasalah dan jalan penyelesaian

    NeussPlatform angkat hidraulik bergerakMasalah dan jalan penyelesaian

  • NeussJembatan naik hidraulikCiri, prestasi dan aplikasi

    NeussJembatan naik hidraulikCiri, prestasi dan aplikasi

  • Hamburg-WandsbekJembatan boarding platform tetapApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantik

    Hamburg-WandsbekJembatan boarding platform tetapApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantik

  • Hamburg-WandsbekPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

    Hamburg-WandsbekPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

  • Hamburg-WandsbekPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiHarga murah

    Hamburg-WandsbekPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiHarga murah

  • segera:Peringatan: Maklumat qinghuangdaoFabrik Penghasilan DengCheQiaoTempat asal memberi anda qinghuangdaoFabrik Penghasilan DengCheQiaoTempat asal oleh syarikat kami, perkhidmatan qinghuangdaoFabrik Penghasilan DengCheQiaoTempat asal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk qinghuangdaoFabrik Penghasilan DengCheQiaoTempat asal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian qinghuangdaoFabrik Penghasilan DengCheQiaoTempat asal. qinghuangdaoFabrik Penghasilan DengCheQiaoTempat asal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di qinghuangdaoFabrik Penghasilan DengCheQiaoTempat asal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!